Digital revolution

digital-revolution-omslag-150Boken ”Digital (r)evolution” är för dig som är nyfiken på vad den digitala transformationen innebär för företag, företagsledare och även som medborgare.
Förutom min syn på hur man måste tänka och agera som företag och företagsledare i en ny affärsvärld får du också handfasta tips från entreprenörer som Andreas Ehn (Spotify och Wrapp), Jon Widegren (Flippin’ Burgers), Marlena Batist (multientreprenör), Jarno Vanhatapio (Nelly.com och ZooZoo.com), Martin Källström (Narrative) och Oskar Glauser (Videofy.me).

Nu finns boken ute i handeln, kila genast i väg och köp den här.

Under de senaste 15 åren har det svenska affärslandskapet genomgått stora förändringar: världsledande teknik kommer inte längre från oss, innovation härrör inte från stora traditionella företags labb, tiden från idé till marknad har krympt betydligt. Den stora frågan är: ”Hur ska – och måste – företagen tänka och agera för att lyckas överleva i denna nya värld?
Digital (r)evolution är för dig som är ledare, innovatör, entreprenör eller helt vanlig medborgare. För dig som är nyfiken på hur du kan bli bättre och mer rustad för den framtid som redan är över oss. Boken innehåller en mängd handfasta tips och modeller, och du får även möta ett antal ledare som redan har tänkt om och gjort rätt. Den är en guide till att göra bättre affärer genom att se saker på ett annorlunda sätt. En väg framåt för att bringa ordning i kaoset i det nya affärslandskapet.

Här – på Adlibris – kan du köpa boken.
Är du journalist eller liknande och vill recensera boken eller göra en intervju? Hör av dig till mig.